Gökhan kardeşim. hani şu saraçoğlunda bi problem vardıya. ben o problemi **"olimpik stil"** isimli sahada da yaşıyorum. ya bir an önce şu sorunu gidebilirmisin çünkü career modda saha değişikliği yapamıyorum ve oyunu oynayamıyorum. ama böyle bi patch yaptığı için tebrik ederim... :drapeau: