Orjinal Mesajı Yazan: playaanil
Rap=2pac 2pac öldü Rap öldü
Yanlış düşünüyorsun bence.
Rap ölmedi ;)
2pac gangsta rap müziği yaratanlardan, ve şuan günümüzde en çok söylenen rap türü : gangsta rap. Yani onun rap anlayışı devam ediyor.. Rap ölmedi ;)
Ayrıca pac ile çalışan en iyi dostları hala yaşıyor ve sürdürmeye çalışıyor, en basit örneği : Snoop ( gerçi şu sıralar ne kadar rap ile uraştığı bile tartışılır.. )
Yeni çıkan isimlerden ise Pac'a en çok Fifty'i benzetiyorum. tam bir gangsta, aynı Pac gibi. 9 kez kurşun yemiş ama hala dimdik ayakta. Zaten herkes tarafından Fifty, Pac'in varisi olarak gösteriliyor... Ayrıca ben Game'i de çok benzetiyorum, duruşunu, tarzını...
Ve bence Rap kesinlikle ölmedi...