balli79 Her sene bir yeni serisi çıkan ea nın futbol oyunu bu senede oynayıcılarını az da olsa hayal kırıklığına uğrattı.Bubnlardan biriside sezon yada uefa... kupasını aldığınızda ne bir tören düzenleniyo ne de futbolcular kupayı kaldırabiliyor.mesela biz fifacılar isterdik ki kupa sonrası törenin olmasını,futbolcuların kupayı kaldırıp sahanın etrafında tur atmasını,kupayı kaldırdıktan sonra havayi füşeklerinin patlaması... we daha bir sürü şey.işallah ea bir sonraki sürümünde bizleri saşkınlığa uğratmaz da bizde oynadığımız oyundan daha çoooooook zewk alırız.
Hasansas1905 abi benim anlamadıgım cl de kupa töreni yapıolar fifa ya yapmıolar. Ayrıca oyunda çok hata var auta giden topa hakem gol veriyo,top fileleri deliyo,Top hayalet oluyo :(((
balli79 Benimde başıma öle bişe gelmişti.demoyu oynarken dışarı cıkan topa hem taraftarlar gol diye sewindi hemde futbolcular.birde baktım ki skor bord ta gol olduğunu gösteriyo anlamadım gitti?