alexomanyak arkadaslar ben kaldıramadım bu turkiye ligini turkiye ligi olunca netten oynanmıyo oyun nasıl kaldırcam bunu fifa.db dosyası diyo beni oku ekinde amam bende kurmadan once o dosya yoktu ztn bi yardım acil
SiNBaD_ Ya kerim abi bir yamayı kaldırmak için de mi yeni bir yamaya uğraştın?Ne gerek varki oyunu silip yeniden yükledim ben :D :D