Orjinal Mesajı Yazan: PainkillerEvr3n
nedense Fbliler dışındakiler Anelka için ilk 11de oynayamaz diyorlar.Trezeguet ve Henry oynar diyorlar.Bi kez Anelka Trezeguetten daha ii adam geçiyor.(Kimse bunun aksini söleyemez).Anelka hem Trezeguetten hem de Henryden daha hızlı bir oyuncu.Anelkanın tek eksiği hava hakimiyeti.Ama Ac Milan maçında çıktığı kafa toplarının çoğunu almıştı.Bence Anelka birkaç maç sonra ilk 11'in değişmez adamı olacak.Bak görürsünüz.Kimse üstüne alınmasın ama bazıları sırf kıskançlık yüzünden "Anelka milli takımı haketmiyor"diyor(lar).
dogru demissin anelka trezugetten iyi adam geciyor, daha hızlıdır da ,
Ama trezeguet ten daha iyi golcu diyemessin. adamın son vurus kabiliyeti10/10 hava toupu,kafa 10/10 yani adam tam anlamıyla striker. hangisini oynatır teknik direktor orasını bilemem(ben trezeguet i oynatırım cunku 1 forvet 1 striker daha kolay organize olur), ama anelka kesinlikle takıma cagrılmalı bence..
Henry le olan kıyaslamalarına zaten diycek laf bulamıyorum anelka henry den hızlı dedin ya.. nası tepki gostereyim bilemiyorum.. Henry dunyanın en hızlı 3 5 futbolcusundan biri.. sadece hızı deil herseyiyle dunyanın en iyi 3 5 futbolcusundan biri, anelkanın ne kadar iyi bi oyunuc oldugunu herkes biliyo zaten ama henry ile herhangibi, heleki hız teknik konusunda kıyaslamaya da kalkarsanız orda birinin dur demesi lazım..
zaten gecen gun gazetede henry de fenere gelio yazıyodu.. anelka ayarlıcakmıs transferi ama laportadan iyi mi ikna eder bilmiyorum
(tahrik etmeyerek yazmaya calıstım, yorumlarım tamamen objektiftir, hicbir igneleyici soz kullanmadım yanlıs anlasılmasın yine)