CrossOver teknolojitelevizyonu.com da oyun stüdyosu bölümüne aç iyi adamlardır ve fear ı çok severler yardım ederler yani:)
denizertuncay ya bende fear mp demo var ama 2-3 gündür oyun açılmıyor bana A required security module can not be activated. This program can not be executed. diye bir uyarı veriyor ne yapıcam yaa.