hector22 millet maç oynarken maçın ortasında fifa.exe sorunu deyip maçtan atıyor bunun bir çaresi varmı
kiremit kariyer bölümünü çok oynuyorum benim de arada bir oluyor bilen varsa lütfen söylesin bizlere yardımcı olsun... saygılarımla...
RedLee Yapımcılara sesleniyorum şunun ekbir yamasını felan yapında hatasını düzeltelim Bukadar yapmışınız tamam bişi demedik elinize sağlık'da bukadar emeğe bu hata saçmalık lütfen yardım edin
volkan_1903_28 fifa 2005 türkiye super ligini kurduysan o oyunda mtlaka bir başka yama olmamalı benden size tavsiye yoksa hep oyundan atar bir de fifa 2005 türkiye super ligi final editionu yükleyin onda hem oyun türkçe hemde türkiye ligi var ok...