bbturk ben daha almadımda pes5 i çünkü benim bulumduğum yere gelmedi ama 2 oyun arasındaki farkları merak ediyorum.......
okan_fener pes 5 daha yavaş pozisyonlar daha zor öyle bi ara pasıyla hemen kaleciyle karşı karşıya kalın mıyoo pasif ofsayt aktif ofsayytlar var herzaman ki gi özel oyuncuların özel hareketleri var sv. daha sayamadığım bir çook yenilik var yani anlayacağın konami gene yapmış yapacağını ve müthiş bir oyun çıkartmış kesinlikle oynamanı tavsiye ederim
Hasansas1905 grafikler hemen hemen aynı sayılır. oynanabilirlk tümüyle deişmiş.Oyuna alışmak en az 10 günü mü aldı.
R@PP€R Orjinal Mesajı Yazan: Black God arada tek bi fark var Pes 5 gerçek fifa ise oyun Arkadaş PES 4 ile PES 5'in farkını soruyor, fifa ile pesin diil :D
We_Turka1907 **Çok Gerçekci .. Alışmak Zaman alabilir...... Oyun Kontrolu Baya Zorlaşmış.. Hızda Baya Düşme Var. .. Ama Şut Vuruşları Harika Ayrıca Kafa Toplarında Da Baya iyileşme Var .... Ben Hala Alışamadım **
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Black God arada tek bi fark var Pes 5 gerçek fifa ise oyun Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R Arkadaş PES 4 ile PES 5'in farkını soruyor, fifa ile pesin diil :D zuhahahha R@PPER arkadaşım çok doğru söyledi okumadan cevap yazmayalım lütfen :D :D
Black God Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko zuhahahha R@PPER arkadaşım çok doğru söyledi okumadan cevap yazmayalım lütfen :D :D O zaman pes 4 oyundu fifa06 da öyle , ama pes 5 gerçek
MaReCieLo Walla oyuna hala alışamadım.. Oyunda herşey daha gerçekci ama dönüşler olmamış dripplingler de topu çok açıyor oyuncular ayağından eskisi gibi çalım atmak çok zor r2 l3 tuşları olmadan imkansız bilmiyorum walla 15-16 maç yaptım hala alışamadım. pes4 oynayınca oda garip geliyor bilmiyorum.. İşallah iyice alışırım...