psykofener arkadaşlar pes5de bana göre en iyi oyuncular Shevchenko, adriano ve ronaldo. sizin yorumlarınızı bekliyorum :)
psykofener site yöneticileri kapamadıgına göre kapanıcak bi tarafı yok. bence bu yazıyıda tuttugun takıma göra yazdın.
DON VİTO Bence ronaldinho adamlar deli bişey yapmışlar Q ya yada shift'e arka arkaya basarsan ronaldinho kendine özgü hareketini yapıyo
canpii__1905 ben joe cole ve gudjonsen diim barii ama sırf ronaldinho dememek için herkes öle demiş :p
cracks Orjinal Mesajı Yazan: psykofener site yöneticileri kapamadıgına göre kapanıcak bi tarafı yok. bence bu yazıyıda tuttugun takıma göra yazdın. al bide burdan yak işte.ya kardeşim ne alakası var kuralları okumadın heralde büyük harfle konu açmak yasaktır.ve bundan dolayı birsürü konu kapatıldı.ben senin dha hangi tkımlı olduunu bilmiom.az önce avatarından gördüm.allah allah yaşa bak .............. neyse...böle saçma şelere bu yaşla bu akılla(!) çeviriosun ya helal olsun...(şimdi beni gelcek bi fenerli yönetici banlıcak ona yanıom...)