Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905
ya napıcan ispanyol spikeri:D:D:D:D:D:D
sakn oo dil dosyası demeyin:D:D:D
puhahahaha :D :D :D :D
Buda dil dosyası :D :D :D
spiker dosyaları:e_sound,f_sound,s_sound die gider :D :D :D
dil dosyaları:e_text,f_text,s_text die gider :D :D :D