ek1c1 Arkadaşlar hamachide oyunu networkden kurduğumuz zamanda karşı taraftan gözüküyor ve hamachinin ip adresine gerek kalmıyor ve daha kolay oluyor bilgi benden oynaması sizden;) ;)
TaLisFanG yani normal lan oyunu kuruyoz karşıdaki balıklama giriyo öyle mi. peki aynı oda da olmak gereklimi yada hamachide durumun online olması fln
MetiNouma Ben simdi DIRECT IP oyunu kurunca benim oyunuma sadece BENIM IP mi yazan adamlar girebiliyor sen dedigin gibi nasil olcak anlamadim... :) :) Daha detayli olsa daha iyi olur..
03Gs1905 yaw cafelerde nasıl ağ bağlantısı olduğu için lan gameden oynuyorsunuz hamaci programı da sanal ağ oluşturduğu için aynı yöntem geçerli diyor arkadaş :D :D
ek1c1 Orjinal Mesajı Yazan: MetiNouma Yine anlamadim ama neyse... Ben bildigim gibi yapim bari.. :):):lol: yaw nasıl anlamadınız ipe gerek kalmıyor aynı odada olacaksınız tabiki tıpkı cafelerdeki gibi ağ olusuyor ve bütün oyunlar landan oynanır gibi oluyor umarım anlamıssınızdır isteyen dener istemeyen bildiğini yapar:drooling:
KalkVeSavas Fifa 05 te hamachi ile network tan oynamışlığım vardı... Biraz bekleyince karşıdaki adamı görebiliyorsunuz.