GökhuntürK Orjinal Mesajı Yazan: yuri12 arkadaşım şimdi www.rapidshare.de sitesine girceksin sonra oradaki gözat butonuna tıklayacaksın belgelerim/FIFA06 dosyasının içinden istediğin gole çift tıklayacaksın sonra gözatın yanındaki upload'a basıp çok az bi süre bekleyeceksin daha sonra alt tarafta senin için bi link oluşmuş olacak o linki buraya yazıyosun olay budur. Selam usta iyisinde bu attimiz gölleri nasil cekipte sunuma koyacagiz biraz bilgilendirirsen sevinirim. Tesekkürler;)
Wolter İşte Adım Adım Dehşet GOL 2006! Buda Linki: http://rapidshare.de/files/7256775/Wolter.rar.html
halido1234 http://rapidshare.de/files/7264455/E._Replay_-_GOOOOL.rar.html buyrun beyLer sizinki kadar guzeL oLmasada atagın gelişmesiyLe kaleceinn we defansın salakLıı iLe iLgiLi bir goL yanLz woLter brawo abi supppppperrrrrrrrrr bir goLL ama buraya en az 30 kişinin katıLması Lazım yapımcıLara haber wersn birisi çok guzL bi fikir bu ii fifaLar....
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: Wolter İşte Adım Adım Dehşet GOL 2006! Buda Linki: http://rapidshare.de/files/7256775/Wolter.rar.html aferin,bu golü indirip etüt edicem.
halido1234 http://rapidshare.de/files/7265334/E._Replay_-_ANI.rar.html beyler buda frikik golum gorunce aklınıza salak conceaio gelicektir heralde fatih wurduu direkk conceaionn kel kafasna çarptı weee golllll gsli olmama ragmen bunu soyluyorum =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)
baros25 http://rapidshare.de/files/7266034/E._Replay_-_ONUR.html alın ronaldinhodan sevgilerle size bir gol kardeşim attı gerçi bu golu bana ama olsun ben de yollarım.Her zaman tam destek
grobari http://rapidshare.de/files/7277674/E._Replay_-_ALEXX.zip.html alexten mükemmel bir frikik golü
grobari http://rapidshare.de/files/7289265/E._Replay_-_GROBAR.zip.html nihat kahveciden inanılmaz bir gol!!!!!
yuri12 sözüm halido1234 ve grobari arkadaşlarıma ya arkadaşlar ikişer tane gol vermişsiniz hangisiyle katılcanız yarışmaya ben müneccim miyim nerden bilim söyleyin hangisiyle katılmak istediğinizi
yuri12 arkadaşlar benzer bir muhteşem golü de ben sergen yalçın ile attım işte linki:http://rapidshare.de/files/7318866/E._Replay_-_YARIS.rar.html ve görüntü:
yuri12 ya rkadaşlar yolladığım resim bozuk herhalde screen'i tekrar yolluyom ayrıca grobari sanada ok işte screen:
yuri12 kardeşim iki gol var anladıkta sen hangisi ile katılacan hatırlattırmayın bana şunu ya herkese tek tek mi söylicem bi gol upload edin suyunu çıkardınız iyice tek goooooollllll!bi daha böyle çift gol upload eden direk diskalifiye olacak
Fatih_HaN ark lar bu günlerde liç fifa oynamıom benimde gol var ama tekrar atıcam.haftasonu yu bekliom...!!! nası olduğunuda öğrendim linkin iyi olcak!!
kucukarslan İşte size YOULA ile atılan güzel bir gol : http://rapidshare.de/files/7360264/E._Replay_-_YOULA.rar.html
yuri12 arkadaşlar güzel gidio ama sizce yarışma için en az ve en çok kaç gol olmalı ben en az 15 en çok 30 diye düşündüm çünkü daha fazlasının boyutu büyük olur ve upload ve download'ı zor olur ya sizce?
picassooo arkadaslar oyunun her şeyini anladım attıgım golleri save ediyorum ama buraya nasıl aktarıcam bilmiyorum:,( yardım bekliyorum.:)
raco55 Orjinal Mesajı Yazan: yuri12 Arkadaşlar pes'te oluyorsa fifa'da neden olmasın katılım olursa en güzel goller yarışması yapabiliriz gollerinizi buraya upload edin ben düzenlerim ilk gol benden isteyen bunu seyredebillir dosyayı belgelerim fifa06'ya atın işte link: http://rapidshare.de/files/7094207/Gol.rar.html:p :p :p dostum bu başlıkta bir konu vardı ve başka konunun açılmaması gerekiyodu bi daha kisefere arama yapmadan konu açma