can_tug Arkadaşlar fifa2006 yı bilgisayarıma kuramıyorum sırasıyla cdleri istiyor ya 2.part da ya 3.part da sürekli hata veriyor sonlandırıyor.Nedeni nedir başkalarında da oluyomu bu.Yardımcı olursanız çok sevinirim.Teşekkürler...:confused:
Makaay Konu içeriği ile alakasız başlık kullanmak kurallara aykırıdır.Lütfen forum kurallarını okuyalım...