cihanpgs pes4 de olduu gibi tüm klüplerin orjinal formaları çıkıcak mı?yani herşeyin kitini açan bi yama kullanıyorum ama yinede tam orjinal diil hepsinin orjinal olduu bi forma paketi çıkıcakmı?