Orjinal Mesajı Yazan: icelander
Ahmet Çakarı referans gösteren arkadaşların yorumlarını merak ediyorum.
Ben koydum o yazıyı foruma; ama ne Ahmet Çakar'ı severim ne de dinlerim... ultrAslan Forum'da okudum ve - n'asıl olduysa - aynı düşünceye sahip olduğum birkaç paragrafı buraya kopyaladım.
Bu düşüncelerimin de arkasındayım, geçen sene Trabzonspor maçını katletmişti, bu sene de Gaziantepspor maçını... Ayrıca Beşiktaş maçında uçanla kaçana kart gösterirken Appiah'ın yaptığı harekette nerdeydi... Falan filan... Türk futbolundan da hakemlerinden de hiçbirşey olmaz...
( Bu paragraflara da özellikle katılıyorum dedim, tekrar söylüyorum. )
Hani şu geçen sene skandal yönetimiyle yine aynı statta Trabzonspor'un yenilgisini hazırlayan hakem. Hani şu iki yıl önce İnönü Stadı'nda uçana sarı, kaçana kırmızı kart gösterip Beşiktaş'tan 5 kişi atarak maçı bitiren adam.
Ayrıca aynı Cem Papila'ya sormak lazım. Beşiktaş'tan 5 kişiyi atarken çatır çatır kuralları uyguladın. Peki sarı kartı olan Appiah'ı son dakikalarda yaptığı hareketten dolayı niye oyundan atmadın? Yaptığı faulde kart tartışılır ama senin kararından sonra öfkeli bir şekilde topu yere vurması tartışılmaz.
Şimdi sevgili Ufuk Özerten adamsa Pazartesi akşamı Santra'ya bağlanır. Ona 3-4 soru sorarım. Aslında bu soruların cevaplarına benim ihtiyacım yok. Türk halkının ihtiyacı var. Bangır bangır bağıran kulüp başkanlarının ihtiyacı var. Aslında belki de bundan sonra hiçbir şey eskisi gibi olmayacak."