evet ben bu olyın ps2 we9 da yaşadım
hava atışı yapmıştı hakem geçen senede we8 de ofsayttan gol oluyordu spiker bile bağıryorudu goool diye ama hakem golü iptal ediyordu herkes üzülüyordu buda çok ilginç vede winningin ilklerindendir
fifa 2006 diyip duruyorlar gördük bukadar aptalca bir zeka olmaz top sendeyken haraket etmezsen rakip adamlarr pres yapmıyorlar bu da çok ilginç ama bu fifanın yapabileceği ilginçlik :)