Orjinal Mesajı Yazan: MaReCieLo
yawww cd key le alakası yok sanırım... Portu açmama firewall u izin vermem rağmen NAt DNS yrası yap diyor.. bunu çözen bir arkadaş varsa acil yardım etsin walla
sen o ayarı yaptıktan sonra senden şifre isticek
biz network test etme ekranını geçiyoruz şifre istiyo hatta resmini koydum bi topiğe istersen linkini vereyim :rolleyes: