Orjinal Mesajı Yazan: aragorn_85
üstad bu son verdiğin linkten indirdim patch i ama
1. içinde kurulum dosyası boş gelmiş:(
2.import edilecek ses dosyalarını .adx leri nasıl import edeceğim hangi programla:confused:
***bu arada üstad ellerine sağlık oyun sizin emeklerinizle oynanır hale geliyo ...***
KARDEŞİMİZE BLACKGOD'UN YÜKÜNÜ HAFİFLETMEK ADINA YARDIMCI OLUYORUM.
0_SOUND NASIL İMPORT EDİLİR?
---------------------------------
DKZ Studio programını kurunuz , Programı çalıştırıp ''File '' - '' Open File '' a tıklayınız.
hedef olarak C:Program FilesKONAMIPro Evolution Soccer 5dat klasöründen 0_sound.afs dosyasını açınız,
Daha sonra EDIT - IMPORT - IMPORT ALL FİLES a tıklayın , ve hedef olarak indirdiğiniz Gold Patch2 Klasöründeki
importlanacak Dosyalardan ''0_sound'' klasörünü seçin.
Yükleme bittikten sonra ses dosyaları oyunda oynamaya hazır hale gelmiştir