ABİ emeğe saygı duyarım ama görüşümü bildirmek isterim
beklediğime deymedi
suratların alaksı bile yok
stadlar ta olmamış
tezahuratlar kötü
bana biraz şişirme gibi geldi
pes 4 turko 2 yi düşünürsek çok zayıf bir çalışma
özür dilerim kızma ama olmamış
yinede Allah razı olsun teşekkürler