6 yıldızda oynuyorum . Dün Master League WEFA Championships 2. Tur gruplarında Galatasarayla , Real Madrid'i 8-2 yendim kendi sahamda , ondan önceki maçtada AZ Alkmaar'la 1-1 berabere kaldım . 6. Yıldız böylesine zevkli . Takımımdaki en yıldız oyuncuda ,Robinho ,Alan Smith gibi isimlerdi,Yani öyle dünya karmasıyla falan oynamıyorum . Bu arada Master League' de 1. Lig e çıkarsanız ,sezon önceki hazırlık maçlarında karşınıza dünya karması , Master lig en iyi genç oyuncular gibi Karma takımlarıda rakip olarak seçebiliyosunuz . 6. yıldızda oynayın veya oynamaya çalışın bence.