Seyirci sorunu aynen bendede war seyirci sesi geliyo ama seyirciler ortada yok replay dan baktığım zaman seyirciler görüküyo ama maçta görükmüyo niye acep herkeste öylemi
Arkadaşım senin dediğin yama çımadı ama çözüm gibi bişey war
http://www.megaupload.com/?d=ENVZGCOO
Yukarıdaki dosyayı download et daha sonra belgelerim/Konami/pes5/save/folder1 e kopyala takımların ismi felan düzeldi şimdilik bu kadar