Orjinal Mesajı Yazan: icelander
Ne güzel beşiktaşın maçını izleirm diyordum olacak iş değil.Uefanın buna bir standart getirmesi lazım.Aynen şampiyonlar ligi gibi ihalaye çıakrsınlar toptan.Ancak bazı kulupler avrupa maçlarının yayın hakkını 5-10 yıllığına sattığı için kaos çıkar gibi geliyor.Artık nasıl bir çözüm bulunacaksa bulunsun böyle saçma sapan bi şey olamaz.
aynen katılıyorum yaşadığımız bu çağda böyle saçma sapan bir olay olamaz