3-5-2 B1 deneyin, hucumda zenginlik isteyenler icin, ozellikle ortadan kolay atak yemiyosunuz, kanatlardan da eskisi gibi deli dribblingler atılmoyo artık o yuzden deneyin derim, 10 senelik winning taktigimdir, hic pisman etmedi beni :)
Bu arada barca super takım ama taktigi gercekte cok iyi yurumesine ragmen oyunda rezil... barca defaultla arkadasım 5. sınıfa giden kardesine yenildi hem de cocuk galatasarayla dalga gece gece yendi.. ama dedigim taktikte amc ronaldinho forvette de etoo larsson dene super oluyo