**İzmir'de bu sabah 4,8 ve 4,2 büyüklüğünde 2 deprem oldu.**
Boğaziçi Üniversitesi Kandilli Rasathanesi ve Deprem Araştırma Enstitüsü’nden alınan bilgiye göre, saat 07.26’da meydana gelen depremin merkez üssü, Ege Denizi’nde Seferihisar açıkları. Saat 8.48’de de merkez üssü Ege Denizi olan 4,2 büyüklüğünde bir deprem daha yaşandı. Sarsıntılar İzmir kent merkezinde de hissedildi.
*NtvMsnbc*