Aykut_K ya ben yükledim fakat bi sorun var oyunu ben oynayınca yani simulate yapmadan oynayınca oyun bi ara kendini kapatıyo fifa 05 de de böyle bi sorun vardı lig yamasından dendi yine mi öyle