Orjinal Mesajı Yazan: anilfb1907
Formalar süper FB nin 100. yıl formalarınıda yaparsan iyi olur. Şimdiden tşk.
En kısa zamanda yapıcam...
Orjinal Mesajı Yazan: turkishgamecenter
bu formaların tempini verebilir misin?
Template leri yollama taraftarı değilim pek.Eğer gerçekten forma yapmayı biliyosan zaten template de yapman gerek dimi...