Black God Orjinal Mesajı Yazan: goeki_61 Trabzonspor'un formalarini neden kimse yapmiyo.....arkadaslar Belki de fazla araştırmamışsındır
gkan Trabzon formalarını Eneste bende yapmıştım biraz ara.... Fenerbahçe SK 2006 Formaları İç Saha Mavi Sarı
Black God Ya gökan formalar çok güzel de senden beklenmeyecek hatalar yapmışsın , sarı formada t shirtteki o 2 çubuğa efekt vercem derken ( sarı efekt ) şorta taşırmışsın acayip sırıtyıo , bi de ave ları formanın lavivertinde yapsan daha güzel olurdu
gkan Orjinal Mesajı Yazan: Black God Ya gökan formalar çok güzel de senden beklenmeyecek hatalar yapmışsın , sarı formada t shirtteki o 2 çubuğa efekt vercem derken ( sarı efekt ) şorta taşırmışsın acayip sırıtyıo , bi de ave ları formanın lavivertinde yapsan daha güzel olurdu Hee valla öyle olmuş.Yaptıktan sonra anladım değiştirmek zor geldi :D :D
gkan Bazı arkadaşlar Trabzonspor Formaları olmadığını söylemişti. Bunlar WE9/PES 5 template si üzerine şaşırmayın İç saha Bordo
gkan Orjinal Mesajı Yazan: Black God Formalar pijama kumaşı gibi duruyo ama güzel oluyo bence :D :D :D :D :D Elimizde bu kumaş kaldı yaw napam :D :D :D
ZoRo Orjinal Mesajı Yazan: 2ampara***Womanizer ii güzelde dış sahanın kolundaki pazu bandı ne öle:Ddikkatsiz çalışıosun:D +1 :D
Sailorman89 walla formayla o kadar uğraşıp upload edip buraya koyana kadar orasını farketmediysen ne diim ben sana .. körlükten de öte bişi. :D
SCoRPioN ® Harbiden de yuhhhhhh ötesi bişey :) O nasıl bir kitmaker hatasıdır.. Tabi bu hataya göre nasıl bir kitmaker orası da tartışılır... Neyse...