polattekstil şahsen benim ki ofsayt düdüğü çaldıktan sonra topa vurmak gerçekten çok zevkli oluyo bazen de gol giriyo :D
Gokhan43 Topun üst filelerde süzülerek gol olması ve direkten dönen ve ya direkten içeri giren şutlar.
<Gamble> Havadan Gelen Toplara Gelişine Vurmak, Kaleciyle Karşı Karşıyken Üstünden Aşırtıp Kalecinin Havada Süzülüş Anı, Uzaktan Atılan Sert Şutun Direğe Çarpıp Gol Olması...
beko1992 bide world class da ronaldinho falan vurdumu kaleciler tutamıyo topu içeri alıyolar o an manyak güzel oyuyor .( Gerçi golü hep ben yiyorum ama olsun )
volkantopc ben shift tusu ile rakip adamları top etmek çok hoşuma gidiyor. bide nobre arkadaşımıızın hazırlağı fb chants ile oyuna giriş anı...
volkantopc Orjinal Mesajı Yazan: black wings Direkten donen topun sesi muthıs... özellikle sert bir şuttan sonratop direkten döndüğü zaman ses resmen statta inliyor. birde taraftarlar suskunsa dehşet oluyo... işte o an benim bittiğim an :p
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: volkantopc nobre arkadaşımıızın hazırlağı fb chants ile oyuna giriş anı... benimde:p :p :p :D
__JackaL__ karambol anlarına bayılıorum topun nerde olduğunu görmeden "D" tuşuna basmak çook zevkli oluyo