Abi yanlış anlama ama bu konuyla ilgili attığın toplamda 4. mesaj bu.
İnanki ilgi gösteren olursa cevap verir, böyle neredeyse flood yapmana gerek yoktu..
P.S. İşim başımdan aşkın olmasa bütün yamayı tek başıma Türkçeye çeviririm. Ama birsürü meşguliyetim var işte.