okudum ama bununla ılgılı birsey yazılmamıs,ayrıca grafikler hata verdıgı ıcın ayrıca yayınlayacagım demıssın tsl v1 de,ılk once tsl yı yukledık sonra senın dedıgın gıbı ayrı yayınlanan grafık patchını ındırdık ama yıne wındowsa atmaya devam ettı degısen bıse olmadı.Cozum?