beni güldürüyorsun..Şirket özelleştiği için bunları ve müşteri hizmetlerini zoraki olarak koydular,okumadan sildiklerine emin ol bu formları.
Tv de adamın biri anlatıyor,bunun arkadaşı telekom müşteri hizmetlerine telefon etmiş,adsl im yavaş çalışıyor diye.Kadın önce bilgisayarınızı yeniden başlatın,modeminizi rasetleyin gibi şeyler söylemiş,sonra olmadı fln demiş,kadın bu sefer sizin aşağı sokakta çalışma var fln demeye başlamış,çocuk siz benle dalga mı geçiyorsunuz demiş,kadında ehehehe evet demiş...