sfoxx beyler ben bi türlü kuramadim fifa manageri kurabilen warsa bana bi yardimci olsun çildiracam!!!!
SLeviN bununla ilgili sabit bir başlık var http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=54240