dodos (#11) ibo'dan Face'ler Marcio Nobre - Fenerbahce SK http://aa.1asphost.com/ibo85/unnamed_1921%20nobre_v3.bin _________________________________ Ailton - Besiktas JK http://aa.1asphost.com/ibo85/unnamed_1922%20ailton.bin __________________________________ Toraman - Besiktas JK http://aa.1asphost.com/ibo85/unnamed_2267%20toraman.bin
R.DavidBeckham ya arkadaşlar toplar nası editlencek bi yardımcı olursanız. Zira kendi başıma yapayım dedim rezil ettim topları, karman çorman bişey oldu. Bi zahmet bilen arkadaş...
Ertug.TR Orjinal Mesajı Yazan: dodos Test Edilen PES 5 Yenilikler Buraya Topluyorum _____________________________________ Ball Pack For Pes 5 (PC) http://rapidshare.de/files/6986069/New_Balls_pes5_by_DARTWAGNER.rar.html _____________________________________ Delle Alpi Update http://rapidshare.de/files/6951137/stadien.rar.html _____________________________________ Adboards To PES 5 (REKLAM) http://rapidshare.de/files/5105174/st_kb_tc_esp.bin.html _____________________________________ Devami Gelecek................ arkadaşım şu stadla reklam panolarını nasıl yükleyeceğimizi anlatırmısın?
behlulkiryolcu ya şu reklam panolarını nası importlucaz hem bunlar pes 4 e göre ayarrlı arkadaslar olmaz
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: behlulkiryolcu ya şu reklam panolarını nası importlucaz hem bunlar pes 4 e göre ayarrlı arkadaslar olmaz öle bişe yok yaw hepsi olur sadece bi konami acayip bi şey yapmış reklam panasu 4 bit onu çözemedim işte diğerleri oluyo test edilmiştir :rolleyes: :rolleye3:
dodos Liverpool Full Face (Full Liverpool face Resimleri) http://img395.imageshack.us/my.php?image=teampack3hb.jpg Download face's http://rapidshare.de/files/6997031/LFCpack.rar.html
dodos Fifa 2006'da snow patch gördünüzmü resimleri vallaha hic gülecem yokdu...hic gercekci deyil...yesil cayiri beyaz yapmislar hahahah PES 5 Copya yapmaya calismislar ama aralarinda 10000000000000000000 fark var.....hehe:hihi: :p
erkanhirik o kadar insan sormus kimse cevap vermemiş nasıl yüklendiğini , hangi programla yüklendiğini ve o programı nasıl edinebileceğimizi...helal valla...dodoş bu arada paylaşımların için çok sağol ama yükleyemeyince pek işe yaramıyorlar açıkçası :)