Ghost2005 Arkadaşlar bu nasıl iş anlamadım.Lan üzerinden bi türlü oynayamadım şu pesi. Bi makina host yapıo digerinin HOST/Client ekranı gelmio sanki ağa bağlı değilmiş gibi.Nedir problem acaba.Bilgisyarda bi sorun yok.Pes te ni sorun???
simyacı arkadaşım eğer sp2 kullanıyorsan pes4 ü ağ üzerinden oynayabilmen için güvenlik duvarını kapatman gerekiyor yoksa bilgisayarlar birbirini görmüyor