Arkadaşlar iki alakasız konuyu bir başlıkta verdim ama tek tek başlık açmıyım dedim. İki tane sorunumuz var.
1-Unlocak tablosundan Hagi yi açtım ama bu adamı bi türlü bulamıyorum nasıl hagiyi takımıma kazandırabilirim.
2-Joystikte koşarken nasıl depar atacaz bulamadık. Hani klavyede koşarken shift yapınca futbolcu depar atıyo ya onun joystikteki tuşunu bulamadık yardımlarınızı bekler tüm fifacenter üyelerini saygıyla selamlarım.