**Beşiktaş’ta geçici olarak görev yapan ve dün görevine veda eden Mehmet Ekşi, 4. maçında ikinci galibiyetini aldı**
Beşiktaş’ta geçici olarak görev yapan Mehmet Ekşi, 4. maçında ikinci galibiyetini aldı. UEFA’da Bolton’la, Türkiye Kupası’nda Konyaspor’la berabere kalan Siyah-Beyazlılar, Konya’da olduğu gibi Ankaragücü karşısında da üç puana ulaşmayı bildi. Görevine veda eden Ekşi şunları söyledi: “Futbolcuların öz güveni azalmıştı, onlara tekrar özgüven kazandırdık. Zevkli bir maç oldu. Yönetimden Tigana’yla çalışmam için bir teklif gelmedi. Takımın başında olduğum kısa sürede bir ağabey gibi çalıştım. Diyaloğumuz çok iyiydi. Ben geldikten sonra futbolcuların yüzü güldü. Şimdi kaliteli bir teknik adam geldi. Onunla Beşiktaş’ın atağa kalkıp, eski günlerine döneceğine eminim.”