gencguru Orjinal Mesajı Yazan: mertakpolat ilk mesajda yazdığım face numaralarının üstüne face import etme Bilgi için teşekkürler.Toraman örneğindeki gibi yapınca sorun olmuyor sahiden de.Ama hangi numaralara face import edebiliriz öyleyse.Ben japonların üzerine import ediyorum ama onlarda da saç stillerini değiştirince sorun oluyor.Yine orjinale dönüyorlar.Bu arada toramanın yerine yine orjinali yani "cruz" u import ettim ama toraman kaldı orada :)
mertakpolat saçda sorun olmaması lazım faceleri verdiğim numaralara importlamamaya dikkat et toramanın yerine tekrar cruz u importladıktan sonra oyundan komple çık baştan gir düzelir :)
gencguru Evet anladım.Sanırım 1800 lerden sonraki adamlara import yaptığımızda sorun olmuyor.Her oyuncunun iki numarası var.Örneğin Rooney 1677 ve 2038 numaralarıdır.İlk numaraya import da sorun yaşarken şimdi ikinci numarada sorun yaşanmıyor.Bu ipucu için çok teşekkürler Mertakpolat.Senden son ricam Face yapımı konusunda yardımcı olman.Deniyorum ama bir türlü beceremedim.Küçük bir kaç ipucu.Mesela transparanlık ayarını doğru yapmadığımdan importlarım başarılı olmuyor.
mertakpolat face yapımıyla fazla bi bilgim yok maalesef sana yardımcı olamicam ama yabancı bi sitede yayınlanmış face yapımıyla ilgili bi döküman var belki işine yarar http://pes4.edgegaming.com/editfaces.html
_Omer_ Yaw Arkadasalr Formalari Import ettim Cok saolsun arkadas cok iyi aciklamis ama top ve kramponlar nasil import ediliyor aynI Yoldan Denedim Olmuyor Dosya Boyutu Buyuk Diyor Bileniniz Var Ise Yardim edin ltfn.
gencguru Orjinal Mesajı Yazan: mertakpolat face yapımıyla fazla bi bilgim yok maalesef sana yardımcı olamicam ama yabancı bi sitede yayınlanmış face yapımıyla ilgili bi döküman var belki işine yarar http://pes4.edgegaming.com/editfaces.html çok teşekkürler kardeş...ufak ufak başladım çalışmalara ..bu da katkı olacak bana..tekrar sağolasın...
GuiNeVeRe birisi bana ayrdım edebilirmi.. fenerin sarı lacivert formayı oyuna atıyorum. formada isimlerin yazısı sarı oluyor bi türlü mavi yapamadım çoğu yeri denedim bi türlü olmuyor..