Merhaba arkadaşlar, her sene olduğu gibi bu sene de eksikleri kendimiz tamamlayacağız mecburen (TSLnin tüm lisans haklarının alındığı zamanı korkarım torunlarımız bile göremeyecek). Bu seneki oyunda TSL ve Türkiye Kupası logoları eklenmiş, bunu ilerisi için bir umut olarak görebiliriz belki :)
Şuan geniş kapsamlı bir grafik paketi çalışması devam etmekte. Bu çalışmaları grafikerimiz Exvision yönetmekte. Ben de oyuncu yüzleri ile ilgili çalışmayı yönlendiriyorum. Oldukça kaliteli bir çalışma olmasını istiyoruz. Şuna emin olabilirsiniz ki, bu şimdiye kadar gördüğünüz en kaliteli TSL paketi olacak. Gösterdiğimiz bu özen nedeniyle bir sıkıntı yaşadığımız da gerçek. Özellikle Anadolu takımları için yeterli kalitede fotoğraflar bulmak oldukça zor ve zaman alıyor. "Kalitesiz olacaksa hiç olmasın" prensibi ile şuana kadar 4 büyükler ve Ankaraspor, Ankaragücü, Konya, Malatya, Manisa ve Sivası tamamlamış durumdayız. Diğer takımlarımızla ilgili her türlü yardıma açığız.
Eksik takımlar:
Çaykur Rize
Denizli
Diyarbakır
Gaziantep
Gençlerbirliği
Kayseri
K. Erciyes
SamsunBu takımlarla ilgili katkı yapabilecek arkadaşlar bana msn ya da özel mesaj yoluyla ulaşabilirler. Ayrıca bu başlığa atacağınız ve bulduğunuz resimlere linkler içeren mesajlarla da yardımcı olabilirsiniz.
İlk olarak Denizlisporlu arkadaşlardan bir isteğim olacak. Aşağıdaki resimlerdeki futbolcuları yazabilir misiniz?

Edit:
Bi de bu fotolardaki samsunlu bazı futbolcuları çıkartamadım. Tanıyanınız var mı? (Kenan,Şenol ve Evreni biliyorum :) )
