arkadaşlar bilmiyorum forma yapanlar fark etti mi ama pes 4 ve pes5 formaları farklı...hiç kimse pes 5 e forma yapmıyo nedense...ben araştırdım ve buldum bi tane sizlerle de paylaşmak istedim...

ayrıca gsnin oyundaki formaları...


ayrıca beyaz formanın sırt nosu ve yazısı tek renkti.onu orjinaldeki gibi kenarları sarı ortası kırmızı şekilde yaptım...

yazı karakterini milanınkinden aldım...