Battousai Arkadaşlar evo-web de gezerken gördüm norek nickli bi arkadaşın faceleri dikkatimi çekti ben çok beyendim buyrun birde siz bakın http://norek.facemaster.prv.pl/ (reklam fln değildir ha :D) İşte sadece birkaç Face.Bence oldukça başarılı ...
Hasansas1905 vallaha şuanda bakıyom adam harika face ler yapmış tebrik etmek lazım adam ı edit:Emreyi harbiden berbat yapmış Türk die özenmemiş galiba
Battousai Orjinal Mesajı Yazan: veyselBAYBURTI yaw emre yokki resimlerde sitede var http://norek.facemaster.prv.pl/