dostlar bütün hadise maaşlarla alakalı, fıstık gibi yıldızları oynatması güzel oluyo ama sonu hüsran. ben manager a Roma ile başladım ve Totti, Cassano gibi oyuncuları yüreğim parçalanarak satmak zorunda kaldım ve şu an 70,000 puanım oldu ve hiç kovulmadım. Satacaksınız beyler. fiyatı 10,200 gibi olan topçuları satcaksınız. bu kadar basit ya da küçük takımlar alacaksınız.