Sana yardımcı olayım hemen cenk arkadaş
Önce Winrar ile paketleyceksin paket boyutu olarak 700MB seçeceksin sonra kayıtlı yaptığın DVD içeriği ni 6 CD ye *.rar lıyacaksın sonra da CD writer proğramı ile de CD ye yazcak anlamadıysan evren3_866@hotmail.com msn adresimle irtibata geç anlatayoö sana.