10UR Araya bir cordoba sıkıştırdım. Pek iyi olmadı gibi gelio bana ama bakalım sizce nasıl? Edit: Bu arada G-alip o resim biraz küçük yaparım ama çok kaliteli olmaz. Daha büyük bir resim yokmuydu?
10UR http://files.filefront.com/victor_agali_face_by_10UR/4419643;;/fileinfo.html>Downlaod Victor Agali http://files.filefront.com/Oscar_Cordoba_Face_by_10UR/4419658;;/fileinfo.html>Download Cordoba yorumlar için saolun...
Battousai Mükemmel - mükemmel - mükemmel zaten haberim vardı ama :D sana ne kadar teşekkür etsem azdır.
G-alip Orjinal Mesajı Yazan: 10UR Araya bir cordoba sıkıştırdım. Pek iyi olmadı gibi gelio bana ama bakalım sizce nasıl? Edit: Bu arada G-alip o resim biraz küçük yaparım ama çok kaliteli olmaz. Daha büyük bir resim yokmuydu? Tamam kendisine sorarim
C€NK yardım eden yokmu kardeş iki saattir oyuna face leri nasıl ekliyecez?lütfen yardım diyorum kimseden çıt yok
10UR Cenk yakında çıkacak TSL'de bunlar hepsi olacak. O zamana kadar tutorailda anlattığım yöntemle importedebilirsin.
10UR Şimdilik uykulu halimle v1.0 yaptım. Sabaha fix yapabilirm. Ama yinede yorumlarınızı almak istedim. Herkese iyi geceler dileirm bu arada...