Hamachi de farklı takımları seçince direk bağlantı kopuyor.
Ama aynı takımları seçince kopmuyor.Bunu çözemedik.Neden öyle oluor veyada hızlı seçmeklemi alakalı bir anlam veremedik hani ilk takım Arsenal oluo yaw direk onu seçince bir problem yaşamadık karşılıklı tabiki.
Bilen yada aynı sorunu yaşayıp düzelten arkadaşlardan yardım bekliyorum....