215 top kaybı yapılan bir maçta puan alınması
beklemek şaka olurdu herhalde
bundan sonra bizim için önemli olan ilerleyen haftalarda
iyi top oynayıp böyle maçlarda puan kaybetmemek en azından iyi oynayıp puan kaybetmek
ayrıca şampiyonluk umutlarım gitti bile diyen arkadaşlar daha ligin başı çok erken umudumuz sonuna kadar sürecek