o tsl ile alakalı değil sanırım benim tsl yüklü değilken bile takılıyordu ama her maçta değil.
fenerbahçenin kendi evinde oynadığı maçlarda sadece. fenerbahçe deplasmana gittiğinde problem yok. hangi takım olursan ol fb ile fb nin sahasında karşılaşınca takılıyor reset çekmek zorunda kalıyorum hala sorun var. tsl de bile fb ile oynayacağım maçları sim ediyorum...