G-alip Directory'a koydum ama oyunda panolar gozukmuyo:(? gri birsey gozukuyo:(;) Onun disinda, çok güzel yapmissin helal olsun sana bunu uzun zamandir bekliyodum
kadirabi ya çok güzel olmuş da bunu sadece fb için yapman kötü bjk gs ts için hatta tüm tür takınları için yaparsan çok güzel olur.anadolu klüplerinin sponsorlarını www.gokhanka.com.tr.tc adresindeki turkcell süper lig sayfasında takım logosu üzerine tıkladığında blabilirsin eğer yaparsan süper olur valla
kadirabi ya çok güzel olmuş da bunu sadece fb için yapman kötü bjk gs ts için hatta tüm türk takımları için yaparsan çok güzel olur.anadolu klüplerinin sponsorlarını www.gokhanka.com.tr.tc adresindeki turkcell süper lig sayfasında takım logosu üzerine tıkladığında bulabilirsin eğer yaparsan süper olur valla