Geyiq Team arkadaşlar bilgisayarımda admin diye bir kullanıcı vardı ben bunu kullanıyordm..2 tane daha açmam gerekti ve 2 tane daha kullanıcı açtım..fakat daha sonra baktığımda benim admin kullanıcısı yok olmuş..işin kötüsü belgelerim, mp3ler falan herşey kaybolmuş ama program files ve oyunlar fln duruyor..bu nası iş arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim gerçekten..
SoniC Sistemi geri yüklemeyi dene.Yada belgelerini falan arat çıkabilir... eğer diğer kullanıcılar görmesin diye işaretlemişsen işin biraz daha zor tabi. özel programlar var onlarla kurtarabilirsin belki...