gbaran Ben bi galatasaraylı olarak pek beyenmedim yaww. Bence renkler oturmamış. Fenerden ne kadar nefret etsemsede (bir rakip olarak) o anti fb logosuda olmmaış...
gbaran Bunda çizgiler olmammış çok sert kırılma noktaları çok belli oluyor ve bide ultra aslan sembolünü biraz daha değiştirirsen çünkü siyah formada olmamış yani daha değişik bi amblem formayı bütünüyle değiştirir bence...
lewen_th formaları oyuna KİT-RAPTOR la dahil edebilisin.kit-raptoru form içinde bulabilirsin..ayrıca beğenen beğenmeyen herkese teşekkür ederim..:rolleye3: