Ya beyler ben Fener'i seçtim...bu Fabiano olcak d****manın ismi silik çıkıyo ve Palmeirasta mı bi yerde kiralık oynuyo...ne satabiliyorum ne de kadroya alabiliyorum...boş yere yabancı kontenjanını işgal ediyo, yok mu bu herifi takımdan göndermenin bi yolu?